Åh!

2010-07-23 @ 22:01:09
Gästbloggning av Linnea:


Åh, vad Erika och jag är nöjda med bloggen nu! Den är så fin tycker vi båda. Och jag älskar redigeringen av bilden men de vampyriskt röda ögonen. Rött, svart och mystiskt när det gäller utseende på sina grejer är så typiskt Erika. På bilden på headern är det iaf Erika som jag redigerat därefter. :) Väldigt nöjd med den redigeringen också ;)

Nu får vi se hur aktiv hon blir här. Deras dator är lite problematisk men när hon är hemma hos mig blir det väl mest inlägg och så ska jag nog tipsa henne att blogga från biblioteket när hon väl är på stan! :) Smartigt :D

Nu ska jag fortsätta pyssla med bloggen chao! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0